ÄCKLIGT :O

Jag måste bara berätta vad som hände i duschen igår :O
Jag stod där i duschen och schamponerade in håret sen tog jag kroppen men så kommer jag till på sidan av magen och känner där, så känner jag nånting men så tänkte jag att de va nått smutsliknande och tittar inte på de och försöker få bort det. Men så gåre inte bort känner jag, så tittar jag.... SÅ SITTER EN FÄSTING DÄR! Jag blev gråtfärdig bara spola av mig all tvål och allting sen öppnade jag dörren och skrek på mamma, så fick hon komma och plocka bort den!
Jag är verkligen rädd för fästingar också, har haft 4 st i mitt liv, 2 st satte sig i nacken när jag var mindre så vi upptäckte dem väldigt sent och jag fick borrelia, och det är verkligen det värsta jag varit med om :O SPRÄNGANDE jag menar verkligen SPRÄNGANDE huvudvärk känns som om hela huvudet ska gå sönder, jättehög feber jag hade typ 41-42 grader, och inte ens 2 alvedon hjälpte mot febern :S och jag var typ 9 år nått sånt, då är alvedon ändå rätt starkt. Men usch det var verkligen hemskt att ha det, därför är jag livrädd att få det igen!
Den här hann ju bita mig, men jag hoppas verkligen jag inte blir sjuk av den, men mamma tror inte det iaf :)
Hoppas hoppas iaf!

Kommentarer
Sofiia

fi fan :O nstackare tröstar<33

2008-08-18 | 12:23:29
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback