Getingar :O

Victor sov här inatt, weiii mysigt som tusan! :D <3
Igår kollade vi på halva Saw 4 vi blev för trötta för att se hela, iaf jag, kunde knappt hålla ögonen öppna, haha men men ska förhoppningsvis se klart den ikväll!
Vi gick upp vid 9.30 typ, för då vare nån dum geting som surrade omkring, så den fick Victor fånga och släppa ut. Sen så grejja vi lite sen när han skulle åka hem så hade det kommit in en till geting så det var ju bara att fånga den också. :O
Dumma dumma dumma getingar!
Jag blev getingstucken nyligen också, så jag är speciellt lite rädd för dem nu.


 
Såhär såg  det ut när jag blev getingstucken, mellan axeln och halsen, led av det hela dagen fick som rysningar och det stacks och det kändes jätteäckligt. Usch för getingstick!



Men Victor gav honom på nöten, haha xD

Men men, idag får jag väl se lite vad som händer, vara med Victor är på listan under även denna dag ;D
Får se vad man hittar på, haha.

Hade bra hejdå!



Kommentarer
Sofiia

stackare :( tröstar :D<333333

2008-08-15 | 14:17:29
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback