Hallå :)

Victorälskling sov här för 4 natten i rad, men nu äre slut på det :/ För imorron börjar skolan, och jag börjar bli nervös!
Allting är ju helt nytt ny skola, nytt folk, nya lärare o.s.v , men känner en som ska gå i samma klass som mig iaf, Fridah ;)
Vi ska åka ihop första dan, så det gör det hela lite bättre ;D Men annars är jag mycket nervös, men det går nog bra. Hoppas jag iaf!
Samtidigt ska det bli lite skönt att börja om på nytt, men ändå inte, kommer sakna alla de gamla kompisarna nått grymt!
Men men, jag tror nog det blir bra tillslut hoppas det! :)

Idag var jag och Victor på stan lite, så åkte vi förbi Sofie och Renate som var påväg från deras nya skola, och jag vinkade, haha xD
De började skolan idag, haha.
Jag ska äta snart, börjar bli hungrig, senare ska jag va med älskipälski igen :D
Passar på nu när man kan vara mycket med varandra ju!
Kommer kanske någon PS-bild senare :)

Kram hej! =)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback