Jaha ja ;D

Skola idag då, slappt som tusan :D
Började 9.00, Estetisk verksamhet, först fick vi typ svara på en massa grejjer på ett papper typ vad vi ville lära oss i kursen, vad vi ville göra, vad vi tyckte om att göra osv.
Sen i 1 timma fick vi klottra till musik som vi hade på våra mobiler, vi fick turas om att spela låtar xD
Han sa typ att man kan läsa av en person väldigt bra genom bara klotter, haha så det var kul :D
Sen var det svenska, vi fick 5 böcker, 2 till svenskan 2 till engelskan och så en som vi ska läsa på 4 veckor, Kim novak badade aldrig i genesarets sjö.
Har redan sett filmen, den är ganska bra tycker jag, och författaren Håkan Nesser ska gå ut med vem som är mördaren i december iår! Haha spännande, det berättade våran svensk- och engelsklärare GUSMA!
Kommer inte ens ihåg vad hon heter egentligen, men hon kallas Gusma, hahaha tycker det låter så kul xD
Men iaf, sen efter det slutade vi, 11.45 drog jag, Sara, Clara, Sandra och Isabella och käkade sen drog vi direkt till bussen, där hittade man Linn, så vi åkte till station ihop alla utom Isabella, vet inte vart hon försvann?
Linns buss åkte inte förrän runt 12.55 eller nått, så hon fick vänta ett tag men jag, Sara och Clara tog tåget 12.30 mot Tranås, fast jag gick ju av i Mjölby.
Cyklade hem, tog det lugnt var astrött så jag sov i nån halvtimma och grejja lite, nu kom jag precis från duschen.
Älskipälski kommer nog sen ;D <3

Det var väl allt jag hade att berätta än så länge, hejdå! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback