Skolan

Skolan är faktiskt helt okej nu, har börjat snacka med flera i klassen nu, känns skönt :)
Hoppas att det blir bra klasser bara, men det tror jag ;D
Och så har vi en lite speciell person i klassen, utlänning (självklart) och han frågar om precis ALLT! Liksom självklara saker, Fridah och Kajsa berättade att när dom skulle se på film och jag blev intervjuvad av 3orna så frågade han liksom: "Ska vi se på hela filmen?"
Han är 19 år, så han har ju antingen gått om klasser eller så sket han i gymnasiet efter 9an och började nu istället, vem vet.
Första dan fick jag inte mitt busskort och nu vet jag varför, för på deras listor står det att jag bor i Linköping som jag flyttade ifrån när jag var 7 år!
Och det var inte rätt telefonnummer eller nått, helt sjukt! XD
Men men, fick det ju igår istället.
Idag var jag supertrött, usch drömt mardrömmar i 2 nätter på raken nu :O Men jag lyckades pallra mig upp, idag skulle 3orna intervjuva oss och sen skulle vi intervjua dem, det var lite pinsamt först, men jag fick 2 tjejer som var jättesnälla :)
Och det visade sig att jag är bättre i PS än dom, haha xD Vi fick ta kort på varandra också och sen skulle de där intervjuverna +bild sättas upp på ett ställe så nu sitter de där, jag tycker inte alls jag blev bra på bilden. Haha^^
Sen skulle vi ha som en intervjuv med lärarna där de typ frågade om man hade några speciella önskemål om vem man ville gå med och om man hade några sjukdomar/skador de borde veta om o.s.v.
Efter det vare rast och så sen fick vi som inte tittat på film kolla på film medan den andra hälften blev intervjuvade.
Lunch sen fick man dra hem, var jättetrött så jag sov nog nån halvtimma vid tvn xD
Hoppas älskipälski kommer hit snart ;D <3

Och hoppas att morgondagen blir lika rolig som denna ;D
Men det tror jag nog nästan, förutom att det blir ännu mera information imorron, men men det går väl för sig det också :)

Hejdå! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback