Varför ?

Vissa dagar är hur bra som helst, vissa är verkligen skit. Jag visar det nog inte så väl, jag är inte sån, jag vill inte att folk ska tycka synd om mig för småsaker. Om jag har ont någonstans, så visar jag det sällan, om jag bråkat med någon håller jag det för mig själv, det finns undantag men då finns det en väldigt bra anledning.
När det är som värst är det för jävla skönt att bara gråta ut hos någon och det har jag, Victor Brage <3
Honom kan man berätta allt för, man vet att han inte berättar för någon vad jag sagt eller gråtit för! Det är så skönt när han håller om en och man vet att man faktiskt får gråta lite medan han säger att allt kommer att lösa sig. Man vet att man kan lita på honom, att han älskar mig och jag älskar honom. Sånna killar växer inte på träd, därför är jag lyckligast i världen över att ha dig! Du anar inte utan dig är jag inte hel, du är min solstråle! <3

Och jag totalt HATAR att mina föräldrar separerade över huvudtaget, det enda som är skönt med det är att man inte hör dem bråka längre, men på ett sätt är det värre nu, för nu är jag bråket. Ibland undrar man verkligen varför man finns, om ens föräldrar verkligen älskar en, varför allt måste vara så jobbigt, vad som händer när man dör?
En dag får man nog svar på allt det, men tills dess ska man göra allt så bra man kan, ingenting blir bättre för att man gråter eller deppar, INGENTING blir bättre då, tvärtom. Även om vissa lägen verkligen känns omöjliga att aldrig blir det bra, men allt blir bättre. Någon gång ser man ljuset även om man i vissa lägen inte ens ser minsta gnista, ljuset kommer, allt blir bättre och alltid har du något litet ljus i mörkret om du bara tänker efter.
Alla har vi vår egna solstråle, som vi följer, respekterar, som man gör precis allt för, älskar för just för hur den är, alltid har vi någon. Någon som kan hjälpa, den personen betyder något grymt mycket, ofta så tycker den andra personen precis likadant om dig, den följer dig, respekterar dig, som gör absolut vad som helst bara för att få behålla dig, och älskar dig precis för den du är. Jag har min solstråle, som jag följer, respekterar, gör precis allt för, älskar för den han är, och det är tur, för alla behöver vi en sådan person som även om du verkligen är på det sämsta humör du kan tänka dig kan få dig att le och genast på bättre humör. Sådana personer är oersättliga!
Ibland känner man att alla lämnar en, men så är det inte, du har alltid någon.
Utan en sådan person är man inte hel, men alla har en sådan bara man tänker efter lite. Jag vet klart vem som är min och gör vad som helst så länge han är kvar hos mig!
Allt blir bättre.



Kommentarer
michelle

haha men faaaan va läskigt :OOOO tänk om de e samma gubbe? :O han lät jätteäcklig! usch. sen sista gången han ringde han ba: ja jag får väl prova igen någon annan dag" :SSS

2008-08-31 | 19:15:40
URL/Bloggadress: http://lyxaholic.blogg.se/
Sara

Fan va sööt honom skadu vara rädd om!!! :)

Hoppas att det är bättre nu iaf.. <3<3

2008-08-31 | 19:39:05
URL/Bloggadress: http://Sassa-sara92.blogspot.com
Sofiia

De e bra att d har brage :D ni passar<33

2008-08-31 | 21:01:36
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/
michelle

mhm ;S nepp han ringde på våran hemtelefon :S

2008-08-31 | 22:09:32
URL/Bloggadress: http://lyxaholic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback