08-12-16 At school :)

Jag hann tyvärr inte blogga något mer igår. Gick på stan med Amanda, Sex in the Fitty cilmen! Amanda is the beeeest!<3
Handlat klart i princip alla julklappar nu. :) Skönt! 
Men det blev lite stressigt igår, jag kom hem vid 17.45 och då ringde jag farfar direkt och vi bestämde att jag ska ringa när jag slutat så får de hämta upp mig så åker vi och kikar i affärer! ;D Skojj skojj! 
Men efter det tog jag en dusch, och sedan åt jag, på 3 minuter! En normalpotion, hungrig och stressad var jag. Sedan kom Victor, precis när jag skulle börja plugga på matteprovet vi hade idag. Men jag pluggade en stund medan han var hos mig. 

Och provet tror jag faktiskt gick bra idag. Hoppas det i alla fall. :)
På svenskan har vi fått låna en bok som ska vara utläst senast den 29 januari, Hon går genom tavlan ut ur bilden, så heter den. Sen kollade vi lite på en film vi ska se imorgon, Save the last dance. 
Nu ska vi bara ha mediekunskap och kolla klart på Gökboet, sen ska farfar och min låtsasfarmor till Tornby kolla kamera. :)

Sen ikväll ska jag vara med Victor. :) Mys! <3

Men nu ska jag sluta skriva tror jag, uppdaterar kanske senare! Hejsvejs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback