20 december :)

Vaknade med bästaste älsk hos mig<3
Mysigt, igår så gjorde vi inte så mycket. Spelade tv-spel och kolla på film. :)

Vid 12 åkte vi iväg och skulle handla en massa, och nu kom jag precis hem. Är ashungrig, men de andra är och handlar pizza nu, mumma!
Har typ inte käkat det sen i somras. Så det ska bli mycket gott!
Senare så kommer väl Victor som vanligt, tihi. Men vi ska antagligen hem till honom sen och basta, vi har snackat om det länge men har inte blivit av. Så får väl hoppas på att det blir av ikväll. :)

Igår var det Håkan Nesser på tv som typ "avslöjade" vem som var mördaren i Kim Novak badade aldrig i gensarets sjö.
Och för er som missade det kan ju läsa det här. Men det var mycket lurigt, för det är tydligen ett återberättande av ett mord som faktiskt skett. Men Erik, som egentligen heter någonting annat, erkänner att det var han. Men efter att Edmund dött, som också egentligen heter något annat, så berättar tydligen hans syster eller något sånt att det var han. Men han har aldrig sagt det själv, vad man vet?
Men det som Edmund viskar till Erik på sjukhuset är antagligen vart släggan ligger. För Erik hade ju mördat Berra och sedan slängt iväg släggan av ren panik men då hade Edmund hittat och grävt ner den. Håkan Nesser sa att det här är nog det närmsta sanningen man lär komma.

Ja det var väl allt för mig just nu.
Här kan ni få en bild på Soffan från Höstlovet. ;D
Jag blir i alla fall mycket glad av bilden, jag vet inte riktigt varför men ja jag blir det iaf!
 

Kommentarer
Sara

Herregud... så man typ är inte säker på vem det är endå ? =S

Daaamp:P

2008-12-20 | 18:52:55
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback