26 december 2008 :)

Jaa jag har inte hunnit blogga förrän nu, men nu skriver jag här.
Jag fick många fina julklappar iår;   :D

- Röda converseskor
- Parfym Mexx wild
- Morgonrock
- Ett jättefint kort på Victor och Doris som jag tagit. (Lägger upp det i helgen)
- Pengar
- Handdukar
- En grejj som gör att jag kan kolla på tv i datorn
- Datastol
- Geishachokladask
- Necessär med en borste, spegel och en mascara i

Och sen fick jag lite mer saker. :)
Men ikväll så ska pappa beställa kameran till mig, Canon eos 450d!
Äntligen! ;D<3

Och jag hade en bra jul, skitkul! ;D
Och igår var det mycket mysigt att träffa älskipälsk igen!<3

Idag har jag varit på mellandagsrea med pappa och låtsasmamma, men jag hittade ingenting. Mycket ovanligt.
Nu ska vi typ åka till min faster som fyller år, så nu hinner jag inte blogga mera. Men jag uppdaterar nog imorgon.
Hoppas ni haft en bra jul allihopa! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback