4 December 2008

Jag har inte hunnit eller orkat bloggat förrän nu förlåt. Men i tisdags fick jag iaf:

- Plattång
- USB-Minne på 8 GB
- En meter med tianlotter (Som jag vann 50 kr sammanlagt på)
- 300 kr
- En sån där cool iskub, som lyser i olika färger, man kan ha i läsk och grejjer.
- En sån där rund platta(lampa) som det blixtrar i.


Ja det var vad jag fick, ganska nöjd faktiskt. :)
Men jag får mer i helgen, tjoho! ;D
Igår drog jag hem från skolan efter lunchen, hade asont i huvvet och jag kunde inte äta för jag mådde bara illa. Haft sen jag vaknade. Jobbigt som fan. Men jag gick hem och så la jag mig och sov så när jag vaknade mådde jag bra mycket bättre. Sen kom älskipälsk och vi hade det myysigt som alltid! :)

Idag var skolan faktiskt helt okej, fast jag har mycket att göra. Ska läsa ut en bok tills imorgon, en engelsk. Som är jobbig att läsa. Så jag ska typ göra det nu, och ta det lugnt. Senare kommer väl Victor! <3
Töötnos! ;D<3
Men nu ska jag läsa lite i "Go ask Alice", uppdaterar nog imorgon. :)

Hejsvejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback