5 December

Först skolan idag, helt okej faktiskt. Sen så träffar jag Linn när vi vänta på bussen till station så jag är med henne. Men Sofie ville träffa mig och ge mig en present eftersom jag fyller år imorgon. Så jag och Linn gick och träffade henne och Anton i stan. Så gick vi runt där lite, och sen köpte jag godis som jag ville. (A)
Sen tog vi tåget 15.10 och då fick jag min present, ett par örhängen och ett halsband. Jättefiint! :D Tack!
När jag kom hem så duschade jag typ direkt, sen nu nyss så käkade jag lite. Och ska bara tare lugnt med PS just nu har jag tänkt. Senare kommer älsk!<33

Och så träffade jag ju min gamla lärare på stan också, min gamla SO-lärare han är den bästa läraren som finns! Honom saknar jag. :( Så jag snackade lite med honom. Sen när vi väntade på bussen till resecentrum så ringde Amanda och sa att hon stod på andra sidan gatan, haha. Så hon sprang över till mig och småpratade lite också. Tihi kul! ;D<3

Jaa jag tror inte jag har så mycket mer att säga! Jag fick en Geishachokladkaka av Sara som födelsedagspresent. Mums!
Men jag uppdaterar nog mer imorgon om jag inte lägger in någon PS-bild. Får se. :)
Hejdå.

Kommentarer
Sara

GRATTIS !!! <3 =D

2008-12-06 | 11:03:32
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback