6 DECEMBER 2008 FÖDELSEDAG! ;D

Ja så är det, IDAG fyller jag år. Hela 16 år dessutom. ;D
Tjoho, fast hittills har jag ju inte fått så mycket eftersom jag redan fått av pappa och farfar och dom. Och så har jag fått av Victor och Sofie också ;D
Sofie skrev jag ju vad jag fick igår, men Victor fick jag av idag. Det var så gulligt för han gick upp ett bra tag medan jag låg kvar i hans säng och halvsov. Sen hörde jag;
- "Ja må hon leva, ja må hon leva!"

Haha så sjöng han, asgulligt! Sen kom han ner med en bricka med ett ljus på och frukost! Han är bäst! <3333
Jag älskar honom mest av allt! ;D<3
Men iaf, sen låg det ju självklart ett paket på brickan också, och där i var det en spargris. ;D Ni vet en sån där med stänger. Haha jag kan lägga in bild sen. :)
Och jag har önskat mig en spargris, för man tjänar faktiskt på det. Att lägga alla småmynt i den istället för att slösa dem på något onödigt.
Det tycker jag iaf.

Men om ett tag ska jag få paket av mamma, woho! Nyfiken!(A)
Aja jag uppdaterar senare om vad jag fått! Hihi, ha en bra dag för det ska jag ha! :D

Kommentarer
blondy

GRATTIS BABY<333333333

2008-12-06 | 15:36:47
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/
Anonym

graaattis biiiacth :D även om ja redan har skrivit de två gånger idag och att de bara är 7 min kvar av di födelsedag xd men iaf :D

2008-12-06 | 23:53:21

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback