9 december 2008

Har inte hunnit blogga, fick gå i skolan längre både igår och idag. Så hann inte förrän nu. Igår var det som så att vi hade Ljud sista lektionen och vi var tvungna att "repa" en gång så vi kan det tills imorgon. Och idag kollade vi på Gökboet en timma efter skoltid, men som vi får kompa ut på fredag med sovmorgon till halv 10. Gött. :)

På idrotten idag hade vi boxning som var skitkul! ;D
Och alla andra lektioner flöt bara på. Svenskaprov på torsdag, och matteprov om en vecka, på tisdag alltså.
Men nu äre bara veckan ut sen nästa vecka blir det slappt. Börjar inte förrän 10.00 på måndagar som vanligt. Tisdag 10.15 för att vi slipper idrotten för att lärarna skulle få nått grötkalas eller nått. Sen på svenskan skulle vi antagligen till länsmuséet, sen matteprov och sist mediakunskap och då ska vi kolla klart på Gökboet.
Onsdag blir väl att inte jobba för mycket, sen torsdag då vi slutar. Wohoo!

Nu ska jag kolla lite tv och äta tänkte jag, sen ska jag nog duscha och plugga svenska. Senare kommer nog Victor som vanligt<3333 

Det var allt för mig tack och hej. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback