At school :)

Just nu sitter jag här på datakunskapen och som vanligt sitter alla och spelar Quake förutom jag. :) Haha det är säkert skitkul att köra hela klassen men jag orkar inte xD
Haha. Så jag sitter här lite, kvart över 2 börjar vi igen. Sista lektionen då, mediekommunikation.
Idag ska jag tare lite lugnt, är trött som satan. Men ska nog hänga med Victor och gå ut med Doris ikväll. :) Myyysigt!<3
Igår kom jag ju inte hem förrän runt 21.00, firade ju farfar som sagt. Kul att vara där så länge, är ju inte där så ofta.
Hade svenskaprov förut också, tror att det gick bra. Hoppas iaf.

Och imorgon är det fredag med sovmorgon till halv 10. Sköönt. ;D
Nu vill jag hem så hoppas att vi får sluta tidigare på mediekommunikationen. Då ska jag hem och ta en vaaarm skönt dusch och bara ta det lugnt tills Victor kommer. <3
Jo förresten, jag har tagit hem radioprogrammet vi gjorde igår. Så det ska jag lyssna på! Fick förresten MVG på det, asglaad för det! ;D

Men nu ska väl jag göra något annat. xD Uppdaterar senare eller imorgon beroende på när jag får tid.
Hade bra alla som läser! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback