Julavslutning! ;D

Idag var det avslutning. Tåget var försenat så vi missade bussen och kom typ en kvart försent. Men det gjorde ingenting. När vi kom dit var det Guitar Hero-turnering med alla media-ettor. Haha men tråkig som jag är så spelade jag inte. Men det var nog nästan tur det för vi skulle kanske inte vunnit annars. Haha men det var ändå skojj att titta på! ;D
Sedan så gick vi till s:t Lars Kyrkan mitt i stan i Linköping och där var det lite "julkonsert" typ estet som sjöng. Om jag ska vara ärlig så lyssnade jag inte särskilt mycket, var nog inte så många som gjorde.
Sen fick vi sluta! ;D

Tog tåget hem 11.30 och när jag kommer fram i Mjölby så ser jag en röd 240 åka brummandes vid station. Och ja det var Victor! ;D
Så jag ringde och fråga om de var han för att vara säker, och det var det ju. Så jag fick skjuts hem! ;D Det var mycket snällt tycker jag. Han hade lunch just då så vilken tur man kan ha! ;D
Jag antar att han kommer om en stund så ska vi ut med Doris. :)

Men när jag kom hem så åt jag bara lite sen så följde jag med mamma till vår granne, för mamma skulle hjälpa henne och borsta hennes hund, hon är gammal och hunden är långhårig. Så jag tog med mig kameran och tog kort på hennes katter också. :)
Ni får någon bild här nere.
Sedan gick vi hem igen och jag la mig vid tvn och somna. Sov i nästan en timma. Skönt!
Men här kommer bilden.


Den där katten var lite rolig för man fick ta kort och vara så nära henne men när man skulle klappa henne så rygga hon bort!

Men det var nog allt för mig, hejdå!


Kommentarer
sofiiaaa

Vaa söt kisse:D<333

2008-12-19 | 21:14:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback