Lucia 13 december 2008 ;D

Vaknade upp hos älsk<3
Blir inget bio ikväll för Sofie har blivit sjuk, men vi får ta det nästa helg! ;D Krya på dig!
Idag har mamma och jag bakat pepparkakor, muums! (Åt endel av degen också) 
Var precis ute och handlade lite godis för kvällen också, mumma! Victor kommer hit senare ikväll tror jag. Tills dess tror jag att jag ska redigera bilder endel och så. Kommer nog komma upp en hel del här. :)
Bilder på allt möjligt skulle jag tro, har lite äldre bilder som jag inte "piffat till" än. Så blir en blandning av sött och salt!
Jaha, vad ska jag mer säga? Snart är det loov! :D
Och jag ska antagligen köpa en systemkamera i mellandagarna! Jag är mycket glaaad! ;D

Hm, nej nu kommer jag inte på något mer att säga så nu ska jag lägga in bilderna när jag är klar med dem! :)
Hade bra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback