Min kamera är här! ;D

Jaa nu har jag min kamera, äntligen!! :D:D
Är överlycklig typ! ;D Fast mycket hungrig...!
Ringde till pappa förut idag och han sa att de skulle hämta ut paketet efter kl 16, så Victor och jag åkte in till Motala vid ungefär 16.20. Men när vi kom dit var ingen hemma, men jag visade Victor lite hur det såg ut i huset där nu. För senast han var där, var det typ bara en massa kartonger och skit överallt. Men han tyckte vi hade fått det fiin, speciellt mitt rum.(A)
Haha.
Men sen kom de hem typ en kvart efter oss, med mitt paket. Packade upp det och satte batteriet på laddning och plockade med alla grejjer. Sen så körde pappa och Victor helikopter. xD
Så vi var där ett tag och jag kom nyligen hem nu. :)
Och oj oj oj vad jag är glad över min kamera! :D

Nu sitter jag förresten här och hör hur det tjuter och pangar ute, man kan väl spara åtminstonde några fyrverkerier tills imorgon? xD

Och jag har inte bloggat ordentligt på någon dag för att jag inte haft tid och igår höll jag på mycket med en ny design till min blogg som nog kommer nån gång i början på januari skulle jag tro. :)

Aja, nu ska jag äta och sen grejja med kameran! ;D
Sen kommer nog Victor, får se vart vi sover inatt. :)
Hejdå med er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback