Tredje Advent :)

Idag är det 3e advent. Jag och Victor sov här inatt <3
Kollade på halva Saw 5 som jag fixade igår. ;D Hade det skitmysigt!

Idag har jag varit med Martina, fick en present av henne. Ett "parfympaket" Puma Flowing, en showercreme + en liten parfym. Jag har den redan och det kom hon på efter hon köpt den. Haha typiskt henne. Fast duschkrämen hade jag ju inte och den lilla parfymflaskan är ju lätt att ha med sig. Så taack Martina! :D
Vi har spelat tv-spel och monopol på datorn. Jag vann! ;D
Haha, askul!

Nu ska jag nog se lite på tv, One Tree Hill! ;D
Sen kommer nog Victor! Weei! ;D<3
Han är så söt och go och snäll, han betyder verkligen allt för mig! <3
Och förresten så är jag glad för att han kom inte direkt in i lumpen, utan han hamnade i övrigreservgruppen. Och då kan han fortfarande tas in de närmsta 5 åren men efter de 5 åren har gått så har han ingen plikt alls. Det är bra! :D

Men nu har jag nog inget mer att säga, hejsvejs! :)

Kommentarer
Sara

Gud vad skönt att du slipper oroa dig för det nu dåe :)

2008-12-14 | 18:45:41
URL/Bloggadress: http://Sassa-sara92.blogspot.com
blondy

höhöhöh, martina e lite småkul! xD

2008-12-15 | 21:30:35
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback