18/11 Studiedag :)

Idag är det studiedag! Har bara slappat hela dagen lång, spelat tv-spel endel(A)
Victor kommer nog snart hoppas jag! ;D<3

Imorgon vet jag inte riktigt vad man ska hitta på heller, studiedag då också! Woho!
Blir väl att ta det lugnt då också. Skönt. :)
På fredag ska jag nog gå på stan med Sofie, längesen nu. Har hittat en så snygg kjol på H&M också som jag bara måste ha! Om jag passar i den det vill säga. ;) Hoppas det!

Tyvärr har jag inget mer roligt att berätta, mer än att jag mår mycket bättre nu! ;D
Aja tack för mig hej hej!

Kommentarer
Sara

Bra att du mår bättre =).

Ses på torsdag =P

2008-11-18 | 18:56:34
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback