At School!

Nu sitter jag här och har datakunskap, lite träligt faktiskt. Eftersom jag var sjuk förra lektionen och de andra fick en uppgift då som jag måste göra nu. Fast han sa att om jag inte hann klart så skulle jag fortsätta hemma. Eller ja jag måste det, för man skulle lägga in bilder och så. Det är ett arbete om mitt fritidsintresse och så.
Gjorde bort mig för läraren förut också, men jag tänker inte berätta hur. Haha xD

Så medan jag sitter här och arbetar så sitter typ alla andra och spelar nått töntspel, HAHA. Killarna använder så jobbiga uttryck som man blir lite smått irriterad på. Haha, men nu frågade min lärare om de störde mig.
Så jag sa: Jaa(A)
Hahha då sa han åt dem! Och nu lugna de ner sig.

Men men nu måste jag grejja med uppgiften så jag slipper göra så mycket hemma. Bloggar nog senare, slutar inte förrän 15.45, jobbigt!
Men men jag tror jag överlever.

Hejdå. :)

Kommentarer
Sara

Kolla in på min blogg på länken under så får ni veta hur hon gjorde bort sig ;) och försök inte ta bort komentaren, du lägger jag ut de på bdb istället ;)

http://sassa-sara92.blogspot.com/2008/11/lektion.html

2008-11-23 | 22:48:54
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback