I skolan. xD

Ja just nu sitter jag i skolan och har datakunskap. Men jag blev klar först av alla så jag sitter här nu (A)
Haha. Vi höll på i Excel och jag trodde det skulle vara svårare men det var det inte. Det var tur.
Igår firade jag och Victor 13 månader, grattis till oss! ;D
Det känns verkligen inte som så länge. Men jag har verkligen inte tröttnat ett dugg! Jag älskar honom mest av allt! <3

Och jag måste bara säga att skoldagen igår tyckte jag om, idag är den inte alls lika kul. Skönt att prata av sig igår faktiskt. :) Thanks girls!
Så igår var verkligen mitt humör på topp, förutom mitt på dagen. När vi hade Gusma, hon klagade hela tiden på mig. Men när jag sa att jag var arg så förstod hon lite bättre. Haha så det var bra. :)
Men idag har jag faktiskt jobbat mycket, igår var jag inte särskilt effektiv men det hade sin förklaring. Men men idag är en ny jobbig dag då jag verkligen får hålla igen lite då och då.
Men jag överlever förhoppningsvis. :)

Idag ska jag bara tare lugnt typ, plugga engelska verb ikväll. Gå ut med Victor och Doris, det är alltid mysigt! ;D
Sånt blir man glad av. Men jag är astrött så det ska bli förjävligt gött med helg imorgon. Fredag räknas typ som helg. (A)
Hoppas engelskan inte är för svår och att sista lektionen som vi ska ha snart är rätt slapp. Mediekommunikation, trist. Men förhoppningsvis så får vi sluta tidigare. Hoppas för jag vill hem nu, är trött som ett as och blir bara allmänt irriterade på vissa saker(A).

Aja nu ska jag sluta klaga, uppdaterar senare eller imorgon tror jag. :)
Hejsvejs.

Kommentarer
Sandra

:D:D

2008-11-27 | 20:09:47
clara

puss sötnos

2008-11-28 | 17:14:46
URL/Bloggadress: http://heiclara.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback