Idag är det onsdag!

Bara torsdag och fredag kvar! ;D sen äre helg :)
Idag i skolan så var det helt okej. På foton fick vi skivor att ta hem och välja ut bilder och bränna ut till honom så han kunde kolla vilka förkunskaper vi hade. Så det blir att sitta och plocka ut dem, har redan plockat ut en hel del, men resten blire imorgon.
Kom hem vid 16.00 och käkade, idag har jag verkligen varit jättetrött.
Victor var här nu ikväll, han åkte precis. <3

Imorgon ska jag på stan med Amanda, måste köpa nya strumpor alla mina går bara sönder! xD
Sen ska jag plugga engelskaprov imorgon när jag kommit hem, jag har mycket att göra imorgon. Både plugga engelska och välja bilder. Aja det går nog, ska plugga lite engelska nu innan jag ska sova också. :)
Victor får förhöra mig på lite imorgon. Och nej just de, jag ska ju lyssna på alla P1, P2, P3 och P4 till mediekunskapen. Får göra det imorgon på morgonen eller nått. XD
Haha, fan då. Jag tror jag klarar det. :)

Haha men nu ska jag plugga engelska och sen sova!
Gonatt med er! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback