Jobbiga tider.

Ibland kanske man fryser trots att man står i en varm dusch, man vill bara skrika tills stämbanden går av. Hoppas på att insjukna så svårt att man dör, så man slipper allt. Hoppa ut genom fönstret och slippa allt. Ingen bryr sig ändå.
Jo det finns alltid någon som bryr sig om dig, alla har någon!
Trots att man vill dö, är man ändå rädd. Man vill inte mista allt, man vill bara att allt ska vara annorlunda.

Men om man nu verkligen vill dö så tycker jag att man ska tänka efter en gång till, hur mycket har du hunnit med i livet. Har du gjort det du vill, uppnått dina mål?
Skaffat familj, barn och jobb?

Egentligen vet jag inte vad jag vill genom att skriva det här, jag ville bara skriva av mig som den här bloggen är till för.
Jag har lite smått jobbiga tider just nu, och jag längtar innerligt tills de är över. Men jag vet att jag har personer runt omkring mig som stöttar mig och just det gör mig så mycket gladare! :) Jag är en glad person, så därför märks det inte speciellt på mig och det vill jag inte heller.
Jag har i princip redan gått igenom det här en gång, och då kan jag nog göra det igen.
Jag vill inte att någon ska hålla på och fråga om vad det här gäller, för de som jag vill ska veta om det här vet det redan.

Alla har sina jobbiga tider, men glöm dina bekymmer imorgon kommer nya. Och det kommer alltid nya bättre tider, allting löser sig så småning om.


Kommentarer
Sofiiaa

Allt kommer ordna sej :D<33 Älskar dej skaliiis<33

2008-11-04 | 21:45:47
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback