Klänningen!

Nu ska jag lägga in en bild på klänningen jag köpte igår. :)
Men först ska jag snacka lite, var och klippte mig idag. Sköönt, blev faktiskt rätt nöjd! :D
Kommer väl bild på det med så småning om. Haha.
Gick lite på kaninutställningen i Mantorp också, jag och Victor! Askul. ;D
Träffade min faster och kusin där också med deras nya fläckiga tax, men dum som jag var tog jag inte med någon kamera.
Fåglar var det där också, papegojor och sånt. Kul!

Nu leker jag lite med systemkameran jag lånar av skolan eftersom vi ska fotografera Sonic Syndicate på intervjun. Jag kan erkänna att jag börjar bli ganska nervös!
Jag hoppas det går bra nu!

Kommer nog in bilder och så från det så småning om också!
Men här kommer bilden på klänningen. :)


299 kr på GinaTricot. Erkänn gullig? :)

Önska mig lycka till för intervjun!
Hejsvejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback