Lördag :)

Vaknade upp hos Älsk. ;D
Martina, Jag och Sofie tog tåget vid 23.30 hem. Fast Sofie gick ju av i Mantorp, och Martina och jag i Mjölby.
Och jag har världens snällaste kille som till och med hade 240:n så jag fick åka bil hela vägen hem till honom. Niice! :)
Med tanke på att jag hade nått fruktansvärt ont i knät var det väldigt bra!
Men idag är det bättre, hittills. Jag har inte tänkt att röra mig särskilt mycket idag så jag tror inte det blir så mycket sämre. Mamma ska ringa till vårdcentralen om knät på måndag. Tack och lov!

Filmen var iallafall bra, askul att gå på bio! Och Sofie hade fått 3 biobiljetter så det var kanoners att slippa betala nått annat än godiset och popcornen! :)
Jaa, sen när älskling hämtat mig på station drog vi ju bara hem till honom och typ gick och la oss direkt. Vi var ganska trötta båda 2. Men det var mys ändå! <3

Idag blire nog bara att det lugnt typ, nu ska jag lägga in bilder vi tog på foton igår! ;D
Fick låna Saras minneskort så snäll är hon! Hihi. :)
Uppdaterar kanske med lite bilder sen. ;D


Förresten så tycker jag ni kan gå in på www.limbino.com, för där kan man välja vad man vill vinna. En dator, en kamera eller en mobil? Bestäm själv och tävla! :)
Det har jag gjort, och jag hoppas jag vinner. Jag tog kameran som pris, eftersom jag inte behöver någon dator och jag vill inte ha någon sådan mobil. Jag blev tipsad om tävlingen via Michelles blogg. Klicka på hennes namn och kika in där du också. ;D



Tjohej uppdaterar nog sen! ;D


Kommentarer
Sara

Svar: Haha ja snyggbild juh ;) Joo det hittade jag fanns balsam men köpte bara shampo 89 kr på kicks ;) Då får hänga med på stan nån gång i veckan tycker jag... Ska nog köpa en topp tillhelgen blir uppsala endå =P.

2008-11-09 | 18:27:55
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback