Shopping, Bio och Victor <3

Ja, så ser min dag ut idag ungefär. Fast skola först då. :)
Hann inte blogga igår, hade för mycket att göra, plugga engelska, lyssna på ett radioprogram från alla P1-P4 kanalerna, bränna ut bilder till Woffe och va med Victor typ. xD
Så jag hann helt enkelt inte.

Men nu hinner jag en snabbis, för just nu sitter jag och väntar på att Martina ska komma hit så vi kan dra till Lkpg och möta upp Sofie vid bion. ;D
Vi ska se SAW V, tjoho! Hoppas den är bra, men framför allt ska det bli skönt att sitta ner eftersom jag har så förbannat ont i knät. Det har bara blivit värre, det hugger i det och jag kan knappt gå. Usch, så det var lite smått jobbigt att gå på stan med Amanda men det var kul! ;D
Köpte mina älskade strumpor som är välbehövliga! Slängt typ 2-3 par som det varit hål i den här veckan! Men men nu har jag 5 par nya. :)
Fars dag present har jag köpt också, hihi.
Efter bion kommer Victor och hämtar mig på station i Mjölby så ska vi gå hem till honom och sova, myyys! <3

Men nu kom Martina så jag bloggar mer imorgon. Hejdå och trevlig helg allihopa! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback