Snöoväder!

Usch och fy vilket jobbigt väder det var att gå hem i! Inget kul alls. Och eftersom jag inte kunde få någon skjuts till station till bussen till Motala, så sa jag till pappa att jag kommer imorgon istället. Så himla träligt att gå med all packning dessutom, i det snöiga vädret.
Så jag stannar här hos mamma en natt till så åker jag till pappa imorgon. Det blir nog bra tror jag. :)

Började med Ljud idag, askul!
Haha vi fick prata till intron, ni vet sådär precis innan artisten börjar sjunga så ska man pratat klart. Så som de gör på radion, haha det var lite svårt. Men jag klarade det! ;D
Man fick typ prata asfort, men det var kul!
Sen så skulle vi hålla på med ett grupparbete, 3-4 pers i varje. Jag, Sara, Tobbe och Robin är i en grupp. Vi ska antagligen få intervjua Sonic Syndicate som spelar på Konsert & Kongress i Linköping på lördag klockan 21.00. Antingen får vi backstage-pass eller så kommer vi nog få möta upp dem på deras hotell, beror på vad som bestäms med kontaktpersonen vi ska prata med. Sen ska vi få göra radioprogram om det typ. Coolt tycker jag! ;D

Nu ikväll ska jag läsa på mediekunskapen, vi skulle läsa några sidor. Sen hoppas jag på att Victor kommer hit. :)<3
Vi får väl se!

Förresten har ni väl sett att det är lite rödare bakgrund nu, jag var trött på det rosa.
Gillar rött. :) Fast jag vet inte om jag ska ha kvar det så, funderar på att fixa en egen bakgrund i PS. Men får se, haha får ha den här så länge.

Hejdå! ^^

Kommentarer
clara

FAKKKING SONIC SYNDICATE! i love, jag vill :( haha

2008-11-24 | 20:00:48
URL/Bloggadress: http://heiclara.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback