Söndag känns som Lördag ?

Ja precis så känns det för mig idag, den här helgen har gått för fort! Och jag hann inte uppdatera mer igår. Förlåt.
Men men, vaknade upp med världens sötaste älskling bredvid mig. <3
Vid halv 1 drog jag och mamma och badade, längesen nu. Med hennes kompis och hennes små barn, det var skojj. :)
Sen ringde jag till pappa och sa Grattis på Fars dag, han får sin present imorgon när jag åker dit. Hihi.

Var en liten stund med Victor förut också, men han skulle hem och äta nu, men han kommer sen igen! ;D
Börjar förresten 10.00 som vanligt imorgon, rätt skön dag imorgon ändå. :)

Och jag har gjort hemska upptäckter, igår i duschen upptäckte jag att typ 2-3 cm av mitt hår gått av. :O
Jag såg att jag hade nått mörkt på benet och så kolla jag vad det var, så vare en del av mitt hår. Så slitet är det nu. :/ Ska klippa mig i slutet av månaden tack och lov!
Blev precis som med Saras hår, hennes hår hade också blivit så slitet att det gått av! Men hon hade ju tur att få klippa sig gratis eftersom hon ska gå på modevisningen på öppet hus nu på onsdag. :P
Men men som sagt ska ju klippa mig om typ 2 veckor. :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på OTH. ;D
Så jävla bra äre!


Hej med er! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback