Söndag sista dagen på lovet.

Tråkigt tycker jag, sista dagen, får lite smått ångest att jag borde gjort mer på lovet. Men men.
Victor och jag hade det skitmysigt igår, gudskelov vad jag älskar honom! Han är verkligen det bästa jag har! <3

Idag har jag läst lite i engelska romanen som vi ska läsa, och svarat på några frågor till den. Och så snackade jag med pappa typ nyss, jag åker till honom på tisdag istället för måndag eftersom jag ska till läkaren imorgon och skulle antagligen komma dit rätt sent ändå. Och sen äre ju fars dag om en vecka och då tycker jag iaf att det är roligare att ge presenten på "riktiga" fars dag istället för en vecka efter. :)
Så att så blir det.
Tror jag ska spela lite Sims snart(A)
 
Och förresten igår när jag skulle ut med hundarna vid 20.00 så kom Victor och hjälpte till, haha. Han fick ta den lugnaste av dem, och jag kan säga er att det var lite lättare att gå med 2 hundar istället för 3 som jag fick gå med tidigare på dagen. Hihi. :)
Mysigt var det! <3

Men det var allt för mig just nu, tack och hej leverpastej! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback