Torsdag snart helg! ;D

Sorry att jag inte bloggade igår men jag orkade inte och mådde inte bra. Men jag berättar vad som hände nu istället.
Igår gick jag hem efter lunchen, mådde absolut inget bra alls. Jag hostar sådär så det gör ont, som man hostar sönder något i halsen + huvudvärk som inte är någon bra kombination och så har jag lock för ena örat -.-. Det är väldigt jobbigt.
Så tyvärr missade jag när Sara och Ida gick modell på öppet hus, jag hade nog gått om jag mått bättre. Och för att jag ska bli bättre är jag hemma idag.
När jag kom hem igår så la jag mig vid tvn och somnade typ direkt, det var skönt. :)
Men vi hade ju Foto första lektionen igår, vi fick en bild vi skulle förbättra i Photoshop, jag fick jättemycket beröm! Sånt blir man så glad av! ;D För- och efterbild på den bilden kommer kanske så småning om.

Idag så kastreras min ena katt, så den andra vi har är typ lite "orolig" eftersom hon inte vet vart den andra katten är. Idag ska jag bara ta det lugnt, jag kan säga att det var skönt att sova idag. :) Ska nog skriva lite på novellen till svenskan. Och mejla min önskelista till farfar, för jag fyller år snart! ;D
Får se om jag går till skolan imorgon, beror väl på hur jag mår.

Förresten ska jag nog klippa mig om nån vecka nått sånt, skönt!
Aja det var nog allt just nu, hejsvejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback