11/10-08

Idag är det lördag. Älsk sov här men inatt ska jag sova hos honom. :)
Myys, längesen jag gjorde det nu. <3
Mormor kom för ungefär en halvtimma sedan hon ska stanna här till måndag, så jag kanske får sova hos Victor ända tills dess om jag har tur ;D <3

Nu ska typ mormor och mamma till Sharpman och lämna sadlar som Soffans häst inte kunde ha för han fick ont eller nått :O
Stackarn, hoppas de hittar någon som är bra för honom nu!

Får se lite vad man hittar på idag, tror kanske jag hänger med till Sharpman, vi får se. Ta det lugnt, och måste fixa en present åt Martina som fyller på torsdag. Någon som har förslag på vad man kan köpa? :)
Haha aja, jag uppdaterar nog senare. Hejsvejs! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback