19 Oktober

Vaknada upp med älsk bredvid mig. Myys <3
Gud vad jag älskar honom! Snart ett år också, hihi ;D
Han åkte hem för ungefär en halvtimma sedan.

Jag ska ta mig en dusch strax tror jag, sen ska jag nog försöka slå in Martinas grejjer. Fast jag tror inte jag har något inslagningspapper. Aja får väl lösa det på annat sätt. Haha jag har ju fått paket av henne som är inslaget i aluminiumfolie av henne. xD
Nått hittar jag nog på.
Fast får se om jag träffar henne idag, hon skulle typ ha lite gäster men hon skulle höra av sig när hon fick tid. Får väl se hur det blir.

Ikväll kommer nog Victor iaf, och imorgon ska jag nog till pappa. Men får se om jag stannar hela veckan, man blir ju så trött och grinig då. Sliten rent ut sagt, jag har ingenting emot att vara hos pappa, bara det att alla tider är så jobbiga. Åker buss och tåg så himla mycket och det blir väldigt jobbigt i längden. Och så finns Victor i Mjölby, och på något sätt får han mig alltid lika glad. Han hjälper mig alltid om jag behöver det, lyssnar och tröstar och bara finns och umgås med mig!
I Motala när det inte finns är det inte lika kul det blir faktiskt jobbigt. Skulle inte ni tycka likadant?

Jag uppdaterar kanske senare, hejsvejs :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback