8 Oktober

Jag vet att jag blev seg med att uppdatera igår, men efter spökvandringen blev jag så jävla trött.
Haha, men det var jätteroligt!
Amanda och jag skrek rätt mycket (A)

Men det var typ en man som spelade jättegammal som visade oss runt på Ekenäs Slott, i början fick vi se Grevinnan och betjänten i svensk version, ni vet den som visas på nyårsafton varje år?

Där kan ni titta om ni inte vet vilken jag menar ---> http://www.youtube.com/watch?v=bM8gEgqTU84

Haha det var i alla fall kul, fast istället för alla människor de presenterar där, så var det alla spöken vi skulle få träffa på som de visade och berättade lite om. Betjänten fick spela alla spökena precis som på filmen.
Men när vi sedan fortsatte märkte ju alla självklart att det var typ jag och Amanda som var räddast så de var ju på oss mest. xD
Men det var hur kul som helst!
Och sen var det så längesedan jag träffade Amanda, det var skojj att träffa henne igen :)
Men man blev skapligt trött efteråt och hade lite smått ont i halsen, på vissa ställen såg man ingenting var man gick. Läskigt!


Skolan idag var lite halvt jobbig, rörlig bild var kul! Sara och jag filmade asbra (A)
Idag fick vi lära oss klippa och lägga in musik och sådär. Skitskojj!
Men så jävla skönt att vara ledig imorgon, studiedag! <3
Även om jag hellre skulle vara ledig på fredan eftersom vi ändå bara har 2 lektioner imorgon och sovmorgon och slutar 11.45. Men men nu äre som det är och nästa torsdag kommer vi börja sluta klockan 15.45, lite halv tråkigt kanske. :P
Men Victor ska sova här inatt *yeeey* :D <3
För han är också ledig imorgon, tjoho! <3

Aja det var väl det mesta jag hade att säga för tillfället.
Hade bra :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback