Firade Martina idag :)

Martina kom till mig runt 2 någon gång och hon fick sina paket och hon blev glad över det hon fick.
Vi spelade lite tv-spel sen kollade vi på Sunes Sommar och åt ostbollar. Haha skojj!
Jättelängesen jag träffade henne nu också, så det var väldigt roligt! :D Vi hade mycket att snacka om.

Nu kollade jag nyligen på One Tree Hill på tv och nu sitter jag här. Väntar på älsk, han borde komma snart tycker jag. <3
Men det gör han nog, hoppas jag. Är faktiskt lite smått trött idag, men skönt med sovmorgon imorgon, börjar 10.00. Så nu äre bara den här veckan sen äre looov och då kommer Snuffs på måndan. Skojjigt! Längtar. ;D
Men jag ska nog ringa pappa nu och prata lite om imorgon, uppdaterar nog här imorgon igen.
Hejsvejs med er! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback