Första snön!

MJÖLBY HAR FÅTT SIN FÖRSTA SNÖ!
Första snön kom nu ikväll den 30 Oktober! xD
Haha det har faktiskt kommit endel nu, ligger på backen, helt vitt!
Och det snöar än!
Tycker det är lite för tidigt men men, kunde väl väntat till  november iaf. Haha.

Förresten har jag fått TheSims2 att funka, jag är tönt. xD
Haha, så har askul med det nu! ;D
Nu ska jag se Andra Avenyn, sen kommer nog Victor hoppas jag! <3
Vi ska se film ikväll, mys som alltid!
Och jag tror vädret gör att det mottagningen blir lite sissodär, för rätt vad det är så hackar det till på tvn nu. Men jag överlever nog!
Hihi, är det någon mer därute som fått snö förresten?
Uppdaterar mer imorgon, hejdå:)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback