Fredag hela veckan ;D

Haha idag äre freeeeedaaag och det betyder heeeelg med älsk <3
Kom hem från skolan för knappt någon timma sedan. Men är jättetrött, så ska typ kolla på tv :)
Sen kanske älsk kommer sen ska jag duscha också ;D
Och antingen sover älskling och jag här eller hos honom, vi har inte bestämt oss än. Haha^^
Imorgon kommer mormor också, hon ska hälsa på. Skojj :)
Vet inte om hon bara stannar till söndagen eller ända till måndagen som jag hoppas på! ;D
Ska ringa och fråga sen tror jag, hihi.

Och just ja, när jag gick till station så gick jag där med en blond tjej framför, så tänker jag att det där är väldigt likt Linn. Så en gång när hon tittade åt sidan och då såg jag en piercing i läppen där så kände igen och fattade att det faktiskt var Linn. Skojj :D
Så vi snackade massor hela vägen till stationen, jag tog 13.50-tåget och hennes buss 14.37, men vi väntade ju lite med varandra och det var roligt att snacka med henne igen :)

Hoppas på en mysig helg, men det tror jag det blir :D <3
Kanske kommer lite ps-bilder sen, får se :)

TREVLIG HELG ALLIHOPA! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback