Fredag Halloween!

Det är väldigt få gånger man faktiskt säger att det är synd med fredag, men idag är en sådan dag eftersom det innebär att snart är lovet slut. Det är träligt.
Och snö har det kommit, fast den är väldigt blöt nu, så vi får väl se om den håller kvar sig till kvällen. Kanske kanske inte ;)
Idag ska Soffan på konsert med Simple Plan, och jag hoppas att hon får det hur roligt som helst! För jag skulle också vilja vara där, men det kommer nog fler chanser. :)
Jag hade skitskojj på Avril Lavignes konsert i somras och det räcker nog för mig det här året, men nästa år om det är någon bra konsert så kanske jag drar med mig Soffan eller någon annan, vi får se vart 2009 sedan bär oss! (6)
Haha aja nog om det.

Victor älskipälski sov här, kollade lite på Strandvaskaren, men den ska tydligen gå på tv ikväll också. Haha nu börjar alla skräckfilmer, skojj!
Snön får mig förresten att längta väldigt mycket till min födelsedag som är snart, och julafton! Det är så mysigt! <3

Idag ska jag nog spela sims(A) Och skriva på min önskelista skulle jag tro, sen får man väl se vad man hittar på.
Uppdaterar senare tror jag.

Tjarå! ;D


This Is Me. And I´m Happy! :)

Kommentarer
Sara

Weii sötunge... Mjo hata att lovet är slut =/. Vi måste juh träffas nån dag och ha vårat "LAN" oxå hahaha... See you on monday ;) <3

2008-11-01 | 20:04:08
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
Sofia

HADE SKIIIT KUL :D va nästan längst fram ju :D fast när man köade i 3 timmar så kändes itne fötterna ja lovar >_< hah xD meh de va värt de:D<33

haha dra med mej du xD

2008-11-02 | 12:12:17
URL/Bloggadress: http://bananlkola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback