Godmorgon jag hatar att vara sjuk!

Det är grymt jobbigt att vara sjuk, jag har ont i magen, ont i huvvet och halsen. Halsen är ungefär som igår, men huvvet och magen har blivit värre sen igår. SUCK!
Känns som om jag missar typ asmycket i skolan också :(
Och just ja, grupparbetet på mediekunskapen. FAAAAAAN, jag glömde ta med mig grejjerna hem i fredags tror jag!
Jävla skit skit skit!
Jag får ta med mig dem hem när jag kommer tillbaka och hoppas på att vi får redovisa lite senare eftersom jag varit sjuk 2 lektioner. Usch vad arg jag är på mig själv nu!

Aja, idag blir det att ta det lugnt också. Finns inte så mycket att göra när man är sjuk. Tur att älsk nog kommer hit lite ikväll iaf. Och bara tar det lugnt med mig :)
Han är bäst i hela världen! <3

Funderar på att grejja lite i Photoshop idag, men får se vad jag orkar. Vi hörs. Hade så bra :)


Kommentarer
Sofiaaa

Kryyaaa skaliiis;D<3333333

2008-10-14 | 19:27:20

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback