Gomorron ^^

Idag äre söndag, suck... Imorgon äre skola igen. Haha jag tycker om helg för mycket tror jag.
Aja, älskling och jag gick upp vid 10.20, sen drog han hem. Han skulle grejja massa med bilen idag.
Och jag, jaa jag grejjade nyss i PS, så det kommer snart upp en bild som ni får kommentera!

Idag får man se vad man hittar på, kanske ska följa med mamma och simma senare. Men får se ;)
Annars ska jag nog ta det lugnt och njuta av den sista lediga dagen på 5 dagar. Nej jag skojjade bara!
Nu kom jag på att vi har ju studiedag på torsdag. Weeii! ;D
Så sista lediga dagen på 3 dagar sen ledig en dag och sen va i skolan fredan och sen helg igen. Och just ja då kommer mormor och hälsar på. Skojj :)

Hm, grejja i photoshop tror jag nog att jag gör endel idag och smaska massa godis som jag har kvar. Älsk kommer nog sen också, kollar nog klart på Sweeney Todd ikväll, vi blev för trötta igår så vi stängde av efter typ halva filmen.

Hare bra alla läsare! Hejdå :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback