HÖSTLOV! <3

Nu äre lov, så jävla skönt!
3 lektioner idag, jag redovisade på mediekunskapen gick väl bra tycker jag.
Började med foto idag, men fick inte börja fotografera för Woffe skulle snacka typ aslänge! 1,5 timmar typ.
Men men, sen mötte jag mamma på station så åkte vi till ikano och så handlade jag lite grejjer till söndag. 2 Ljus bland annat som luktar vanilj, muums lukta dom!
Och så köpte jag lite annat smått och gott!

Kom hem typ 15.40 och jag har förbannat ont i knät, fick det igår när jag gick spåret med Victor och Doris, sen vaknade jag med det idag :S Haft ont hela dagen, blir tokig!
Hade fått brev från trygg&hansa när jag kom hem, det stod att jag får ersättning för hjälmen sen olyckan 695 kr. Det är bra!
På måndag kommer Soffan kuuul!
Och ikväll sover jag nog hos Victor! ;D<3

Och jo jag ska ju länka Linns och min blogg som faktiskt är igång nu!
Kommentera den!
http://justsofabulous.blogg.se

Jag uppdaterar nog mer imorgon. Hade bra hejsvejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback