Idag är det lördag den 25 oktober!

Och jag vaknade upp hos älsk! <3
Åkte hem vid 11.15 nått sånt, sen drog mamma och jag på stan, köpte det sista till imorgon!
Så nu är allt klart! ;D
Köpte 2 planscher också(A) Haha, fiina är de!
Asmycket folk på stan var det, för det var nånting med rosabandet och det här så det var hopplöst att ta sig fram, sen skulle Agnes komma dit också, fast vi hann åka hem innan hon kom.
När vi kom hem tog jag det lite lugnt först, men sen slog jag in paketen tills imorgon, hihi. Sen städade mamma och jag, och äntligen är det klart!
Jättefint är rummet nu, känns så jävla frääscht!
Har fortfarande lite ont i knät!:S Blir tokig på det, går ju som jag vet inte vad ibland.
Nu funderar jag på att sätta mig lite vid PS, det var några dagar sedan jag gjorde det. Funderar på´t. Tror nog jag gör det!
Får se när Victor dyker upp sedan, antagligen inte förrän ikväll någon gång.
Och ni är förresten jävligt dåliga på att kommentera!
Aja nu ska jag grejja vid ps ;D

Hejsvejs med er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback