Idag är det tisdag, imorgon är det onsdag. :)

Haha tränade Budo idag i skolan på idrotten, det är samlingsbegreppet för alla sådana japanska sporter. Jujutsu fick vi prova på lite, och karate tror jag och massa sånna roliga saker. Vi fick prova grepp om vi höll på att bli strypna, dragna och hur poliser gör med onyktra personer som vill inte vill följa med polisen.
Haha askul ju!
Och om man ville fick man ha matteprovet imorgon och träna till det idag. Så att så gjorde jag. Bättre och plugga mer innan tycker jag. Och jag som var så duktig igår och gjorde klart till mediekunskapen(A) Det medföljde att vi fick sluta tidigare idag, asgött!

Träffade Victor i typ 20 min, men det var skojj! ;D <3
Imorgon ska jag göra massa grepp vi lärde oss idag på honom. Mohaha(6)
Och förresten snackade jag aslänge med honom i telefon igår, 1 och en halvtimma! Myyys<3
Ska nog ringa honom ikväll igen(A)


När jag kom hit till pappa, käkade vi typ. Nu sitter jag här, ska grejja på mitt rum så det blir klart någon gång, ska nog sätta upp mitt skrivbord. Så kanske inte är online sen, får se om vi flyttar datorn. Det märks ju. Hihi.
Imorgon är det onsdag och då ska jag till mamma igen, så jag hinner fixa allt till söndag! ;D <3

Aja det var allt för mig just nu. Hejdå:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback