Idag äre Fredag...

Fast jag har faktiskt haft Fredag hela veckan, förutom att jag mått sämre vissa dagar mot vad jag brukar göra på Fredagar. Haha men men.
Idag är jag faktiskt ännu lite bättre, men mitt huvud håller fortfarande på att explodera vid vissa tillfällen. Tyvärr.

Men jag får ta det lugnt idag och får se om jag drar till Claras fest. Vore ju sjukt skojj, men jag tycker inte det om jag inte mår bra. Vi får se som sagt var :)

Jag började städa mitt rum igår, jag dammade av och städade mitt badrum. Haha så idag får jag väl ta resten, dammsuga och så. Och igår fick jag sms från Amanda om jag ville och kunde gå på stan med henne imorgon, så det ska jag nog. ;D
Förhoppningsvis är min huvudvärk över då. Men det går nog bra.
Aja det var nog allt för mig just nu. :)
Hejsvejs!

Kommentarer
Sofiiiaaaaa

ja tkr du ska bli frisk nu :D <33 så ja kan komma på höstlovet (:<33

2008-10-17 | 11:46:39
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback