Lördag <3

Jag vill alltid va ledig nu typ, det är så skönt! ;D
Och älsk som kommer och sover varenda natt, iiiih så mysigt! <3

Men men, lördag känns som söndag xD Men ändå skönt att det är lördag!
Ska nog grejja lite med PS idag och vara med herr Brage såklart <3
Annars vet jag inte riktigt, ta det lugnt!
Och just ja, Victor och jag ska kolla på Sweeney Todd ikväll, jag har redan sett den men den är ju asbra! ;D

Idag känner jag också att jag nog ska klippa mig snart, blir tokig på mitt hår xD
Usch på det!
Färga och klippa det sen :)

Och jag är så jävla sugen på en systemkamera nu så det finns inte! Jag ska nog ta ett snack med pappa om jag ska sälja moppen och sen köpa min systemkamera som jag så jättegärna vill ha. Jag lovar när jag väl har min kamera i handen så kommer jag börja gråta, haha XD
Så glad skulle jag bli!

Men men, det var allt från mig för tillfället.
Hejdå med er! :)

Kommentarer
Sara

Åhh vill också ha en systemkamera =(. Får vänta tills efter jul nån gång.. Moppe pengarna har mamma sagt ska gå till mitt sparkonto till körkort o bil o massa =/.

2008-10-04 | 15:12:29
URL/Bloggadress: http://Sassa-Sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback