Lördag <3

Har inte hunnit blogga förrän nu. Huvudvärken är tack och lov så gott som borta! Skönt!
Drog till stan med Amanda, skojj som tusan. Längesen jag träffade henne nu!
Äntligen köpt present åt Martina också, och lite smått och gott till mig också. Hihi (A)

- Present åt Martina
- Värmebeskyddande grejj till håret
- Concealer
- Sån där foundation i en glasburk vad den nu heter. Den var billig så jag kunde inte låta bli.
(99kr)
Det var det jag handlade men så kollade jag på lite mer grejjer jag ska fixa till nästa söndag!

Blev ganska trött i benen av att gå runt där hela dagen så var jättetörstig när jag kom hem. Och hungrig, vi käka ju inte på stan. Så det var mums med mat och massor vatten när jag kom hem.

Förhoppningsvis kommer nog Victor snart, annars kommer han vid 20.00 skulle jag tro. Och idag ska vi kolla klart på Hide and Seek som vi inte hann förra helgen. Myyyys <3
Han sover nog här också ännu mer myys. ;D
Jag har inte orkat fixa i Ps på 2-3 dagar och lär inte orka det idag heller. Tror inte det iaf, men kan hända. Annars kanske det blir imorgon, förresten imorgon så kanske Martina kan få det jag köpte. Hon skulle nog få gäster men det blev nog mer på förmiddan så ska kanske va med henne på eftermiddan. :) Skojj!

OCH JAG MÅSTE SÄGA ATT DET HÄR ÄR MITT 100:ADE INLÄGG! hihi.
Bloggar nog mer imorgon. Hejsvejs hade bra!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback