Mjölby :)

Nu är jag i Mjölby igen ;D
På esteten idag fick vi rita graffitti, haha det var kul. Fast på papper då då^^
Och sen på svenskan håller jag och Sara på att skriva om homosexualitet.
Sen sluta vi, och för en gångs skull hann vi äta. Sen var tåget värsta försenat på grund av en olycka tidigare på dagen, tydligen hade tåget kört på någon och massa.
Läs mer här om ni vill; http://www.corren.se/archive/2008/10/2/jwx6n1ysn7gxpx7.xml

När jag kom till Mjölby fick jag vänta i typ 25 min på bussen till Motala. Och då snacka jag med Martina i tele och sen fortsatte samtalet hela vägen hem till pappa. Mycket 3-vligt :)
När jag kom hem dit packade jag klart och så, hann vara där i typ 30-40 min sen gick bussen till Mjölby igen och så gick jag hem och käka lite och nu sitter jag här ;D
Har huvudvärk tyvärr, om det blir värre och inte släpper tills imorron skiter jag nog i skolan :S

Men ska snart duscha och Victor kommer nog snart :) <3333
Hejsvejs med er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback