Onsdag 15/10-08

Det är onsdag och jag är fortfarande sjuk. Träligt som tusan. :/
Fast lite skönt är det att få sova ut, men inatt drömde jag verkligen jättemycket! Har inte drömt såhär mycket på evigheter, haha.
Men att vara hemma såhär mycket får mig att bli lite rastlös. Jag är nog lite bättre idag, men har fortfarande en väldigt jobbig huvudvärk!
Men får se om jag kommer till skolan imorgon, ska snacka med mamma om det, vad hon tycker och så.

Och i skolan idag ska det vara elevrådsmöte, och jag och Sara är med i Medias egna elevråd (A)
Haha, så jag lämnade henne själv idag, stackarn :P
Och jag får se när det blir Motala hos pappa igen. Faktiskt skönt att slippa åka på den där dumma bussen fram och tillbaka. Man blir så fruktansvärt sliten av att göra det. När man är där känns det bara som om man åker buss hela tiden. Det är jobbigt.

Idag blire nog lite PS, annars bara ta det allmänt lugnt. Får se vad mitt huvud tycker. Kan ju inte sitta för mycket vid en skärm när man har dundrande huvudvärk.
Och förresten var det någon som ringde mig med dolt nummer vid 10.00 imorse?
Om det var meningen att väcka mig kan jag avslöja att... JAG VAR REDAN VAKEN, SUCKERS! :)
Men jag vill veta vem det var? Vore snällt om någon kunde erkänna det? Man blir ju något grymt nyfiken när någon ringer med dolt nummer och sen svarar man men får inget svar tillbaka, bara hör massor människor i bakgrunden!

Aja, hade så bra hörrni :)

Kommentarer
Sara

Hmm menart jävla dissare =P. Ne men det var jag och tre media ettor till där så det var lugnt =P

2008-10-15 | 17:56:16
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
sofiaaaa

krya älski:D<3333

2008-10-15 | 18:33:09

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback