Onsdag 22/10 :)

Hejsan hoppsan!
Jag har typ haft min dator här hos mamma i ett år nu, haha. Grattis till den som fyllt 1 år!
Skolan idag var helt okej, trött som satan bara. På rörlig bild skulle vi ha med oss dvd så vi fick alla våra filmer vi gjort så jag fick dom idag också. ;D Kollade på The Shining också, och den förstår man inte riktigt. Jag har sett den förut, men i slutet blir man ju förvirrad.
Jag och Victor ska kolla på dem ikväll har jag bestämt, eller i helgen. Nej idag jag är nyfiken. xD
Hade matteprov idag, gick nog ganska bra tror jag. Fick också reda på att skolkatalogerna är försenade och kommer inte förrän veckan efter höstlovet för att det var förseningar i tryckeriet. Synd, ville visa Soffan som kommer på lovet ju!

Nu är jag hos mamma förresten, och imorgon är det sovmorgon. Skönt!
Jag är verkligen jättetrött. Funderar på att ta en dusch nu så man blir lite fräsch. Haha!
Sen kommer väl älsk! <3
Och just ja, jag ska nog grejja med Linns och min blogg sen, ska försöka lägga upp headern idag iaf!
Aja nu ska jag hoppa in i duschen, eller nej det ska jag inte för jag ska med Victor och gå med Doris som kom precis!hej med er! ;D


Kommentarer
liiiiiiiiiiiiiiinnn

här försöks ingenting, här GÖR vi saker :O

dirrrrrrr

2008-10-22 | 19:25:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback