Städat!

Nu är mitt rum städat och klart. Dammsög noggrant tycker jag(A)
Och gud så frääääscht det känns nu.
Duschade precis också, så ännu fräschare! :D

Tyvärr tror jag inte det blir någon Clara-fest ikväll, mitt huvud tolererar nog inte det. Om jag skulle åka dit så får inte jag det något kul då ändå, inte med huvudvärk. Usch på´t!
Jag hatar verkligen att vara sjuk!
Förhoppningsvis kommer det väl fler tillfällen som tur är :)
Men jag ska ringa Clara sen och berätta hur det ligger till, tråkigt när det blir såhär.
Aja, det kommer nog fler tillfällen som sagt.
Ja och alla som läser det här som ska på Claras fest får i allafall ha så skojj! ;D

Ja, så är läget. Får se när jag uppdaterar, antingen ikväll eller imorgon.
Det här var förresten mitt 99:e inlägg, coolt va?
Hej på er! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback