Studiedag! ;D

Idag är det studiedag och det är väldigt skönt! Älskling sov här också, han har med studiedag idag. Weeeii! :D
Myysigt!
Jag gick upp runt 11.00 men Victor var tvungen att åka hem och gå ut med Doris vid 9.00 typ.
Men han kommer nog hit sen igen ;D <3

Idag ska jag ta det lugnt, har lite småhuvudvärk. Vet i fan om jag håller på att bli sjuk eller nått. Men det vill jag inte!
Plugga engelska ska jag göra också. Tråkigt!

Men men imorgon är det fredag och heeeeelg :D
Göttans! Grejja med PS tror jag att jag ska göra idag också. Hehe xD
Och nu kom jag på att jag måste köpa present åt Martina som fyller om en vecka. Shit!
Får dra med mig Victor till stan tror jag. Haha ;D

Hade bra hejsvejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback